Javascript אינו מופעל בדפדפן שלך. הפעל אותו על מנת לשפר את חווית הגלישה שלך.


 סוכן ומנהל טאלנטים משנת 1995 ומנהל מרצים משנת 2005

לפני למעלה משני עשורים החלטתי לעשות "ג'רי מגווייר" ולפתוח סוכנות ייצוג עצמאית עם המון אמונה וספורטאי אולימפי אחד - אריק זאבי.
הילד שלא אהב לדבר מול קהל ואף נמנע מכך עד גיל הבגרות, מצא את עצמו ב 2005 אומר "כן" להצעה להרצות בפעם הראשונה בפני
חברת הייטק גדולה, בחו"ל ובאנגלית!
מאז ועד היום אני סוכן טאלנטים ומנהל את הקריירות של המרצים הבכירים והעסוקים בתחום (אסי עזר,אריק זאבי, פסקל ברקוביץ',
יוסי גינסברג, ליאור כלפון, מיכל צפיר, יובל שמלא, יהודה ומאיה דביר ועוד רבים וטובים),
למדתי את השוק לעומק ויצרתי קשרי עבודה עם קהל לקוחות מגוון (  מוסדות חינוך, ארגונים , חברות הייטק, סטארטאפים, משרדי ממשלה
וצבא ועד לחברות הכי גדולות במשק)
וליוויתי תהליכי פיתוח, כתיבה, אריזה, מיתוג ושיווק של עשרות הרצאות. 
ביחד עם צוות של אנשי מקצוע מעולים, שכבר הפכו למשפחה, אנחנו מציעים ליווי מקצועי מקיף להרצאה או הסדנא שלכם, בפגישות ייעוץ
וסימולציות שיעזרו לכם לעשות את הצעדים הראשונים והנכונים בעולם ההרצאות או יקדמו אתכם ואת המוצר שלכם לשלב הבא.
 

איציק לוי הוא מאמן לתקשורת אפקטיבית וקואצ'ר ארגוני 

ב 2017 רציתי לצאת לשוק עם ״מופע מאמן לסגנונות תקשורת״ ופניתי לרפי בנוגע לייצוג, לא היה לי מושג שהעומס הגדול בסוכנות,
לא איפשר לו לקלוט מייוצגים חדשים ונעניתי בסינון עדין (:  ב 2019 חבר משותף חיבר בינינו מתוך הרצון של רפי לבצע רה-ארגון בסוכנות.
הכרנו, התחברנו, שדרגנו ויצרנו רצף של שינויים מבורכים שהמרכזי שבהם הוא מחלקת ״ייעוץ מרצים״  שמאפשר הנגשה של כל היכולות
של הסוכנות כמנהלת מרצים מהשורה הראשונה לכל מי שחפץ לישר קו . על הדרך זכיתי גם להיות מיוצג בסוכנות, לא לפני שטיפלתי
במגוון רחב של מרכיבים שיווקיים בפעילות שלי. 
במקצועי אני מאמן לתקשורת אפקטיבית מזה 18 שנה, מרצה ופרפורמר - מנחה הרצאות וסדנאות שאני קורא להם ״מופעי אימון״,
במקביל אני מוביל תהליכי ״סדר ארגוני״ וכן משמש כמאמן אישי בתהליכי ״בוסט״ (בזק).
בתחילת דרכי כמאמן התמחיתי בהנחיית ״סגנונות תקשורת״ ויצרתי חיבור מתבקש בין העולם הארגוני לעולם הבמה - אלתור, משחק,
סטנדאפ ומוסיקה. תקשורת הינה מכלול שיוצר את "המופע" של כל אחד מאיתנו ואני עוסק בלמקד ולדייק את המופע של כל אדם
שבוחר ״לעורר השפעה״ - מנהלים, אנשי מכירות, בעלי תפקידים משמעותיים באשר הם ומרצים בכל שלב התפתחותי.

בוער בכם לכתוב הרצאה או שיש בידכם מוצר מוגמר ואתם רוצים לעשות את הצעדים הראשונים בעולם ההרצאות? 
רגע לפני שאתם יוצאים לדרך (ומשקיעים המון זמן וכסף בתהליך), אני מזמין אתכם לשבת איתי לפגישת התנעה שבסופה תצאו עם הבנה ברורה יותר של העולם
אליו אתם רוצים להכנס, הדרך שצריך לעבור מרצה כדי להטמיע הרצאה במרחב ובעיקר עם ארגז כלים ומסמך מסודר שיניע אתכם לפעולות המדויקות ביותר עבורכם.

על מה נדבר בפגישה:

הכרות עם קהל הלקוחות השונים והנגזרת הכלכלית של כל אחד מהם. 
חוות דעת ראשונית על הרעיון שלכם - דיוק  קהל היעד ומיקסום הקהלים הפוטנציאליים.
בניית הרצאה / מצגת - הבנה עמוקה של תהליך בניית הרצאה ומצגת, המשמעויות של ההשקעה הכספית, וקבלת טיפים שיעזרו לכם לייעל ,
לקצר ולדייק את תהליך העבודה. 
שיווק - תפקידה של סוכנות מרצים בקידום ושיווק ההרצאה שלכם.
טיפים וכלים בסיסיים לשיווק עצמי, תוך שימוש יעיל ואפקטיבי בנכסים הדיגיטליים שברשותכם,  והכרות עם הפלטפורמות החשובות במרחב.
צעדים ראשונים להטמעת הרצאה חדשה במרחב  ומה נדרש כדי להפוך אותה לקריירה ארוכת שנים. 

אורך הפגישה - שעה וחצי. 

יש לכם הרצאה שרצה, אך אין לכם מספיק לקוחות? 
איך אתם משווקים את ההרצאה שלכם?
כמה אתם נוכחים ברשתות החברתיות? 
רוצים ללמוד לעשות זאת נכון כדי להגדיל את כמות ההרצאות שלכם מדי חודש?
בפגישת בוסט תקבלו את כל הכלים שיעזרו לכם לממש את הפוטנציאל העסקי של ההרצאה שלכם. 

על מה נדבר בפגישה:

ניתוח המצב הקיים מבחינת הכנסה וקהל לקוחות (ואיך ניתן להגיע לקהל לקוחות נוסף)
נוכחות דיגיטלית והתנהלות ברשתות החברתיות.
הכרות עם הפלטפורמות החשובות לקידום ושיווק ההרצאה שלכם.
ניתוח הכלים השיווקים הנוספים שברשותכם (טקסט שיווקי, דף נחיתה, פרומו וכו'...)

אורך הפגישה - שעה וחצי.

איך המיומנות שלכם בלספר סיפור?
האם בדקתם את איכות "המוצר שלכם" לפני שיצאתם לדרך ללקוח הראשון? 
אתם מרצים מיומנים עם ביקוש  ורוצים לדייק את ההרצאה, המסרים, המצגת? 
בפגישת סימולציה תקבלו משוב ב LIVE מאנשים עם ניסיון בשילוב אכפתיות אמיתית להצלחה שלכם.

על מה נדבר בסימולציה:

דרך העברת ההרצאה, ועמידה מול קהל
מבנה ההרצאה ושם ההרצאה ביחס לתוכן
תוכן ההרצאה והתובנות המרכזיות שהיא מעלה
המצגת - מבנה, נראות וטיימינג 
מי הקהל האורגני שלכם כיום והגדרתו/ודיוקו לאחר האזנה להרצאה  (והאם ניתן להנגיש את ההרצאה לקהלים נוספים)
מה מייחד או מה צריך לעשות כדי לייחד ולהבליט את המוצר שלכם מהרצאות דומות שקיימות במרחב.
ניתוח הכלים השיווקים שלכם לפני ואחרי העברת ההרצאה.
ניתוח ממשקי העבודה שבהם השתמשתם עד כה. 

אורך הפגישה - שעתיים וחצי 

על מה נדבר בהדרכה:

חווית משתמש ללקוח בזום (אפשר לשנות מתווה לפי דגשים / צרכים שלך)
תפעול zoom
בניית רקע / קיר וירטואלי = ״משרד״ = סביבת עבודה נכונה
זוויות צילום ותאורה נכונה
תקשורת חזותית, שפת גוף, הופעה
התאמת המצגת לעבודה בזום
שילוב מצגת לסירוגין ושיתוף מסך
עבודה עם צ׳ט / פויינטר 
ניהול הרצאה ומה הוא כולל

טיפים טכניים ושירותיים מתוך ניסיון בעבודה עם zoom ‏ 


אורך מפגש - שעה וחצי 

 

הדבר הכי חשוב אולי , מה שהופך הרצאה טובה למעולה ומרצה טוב למרתק וסוחף, הוא בעיקר ניסיון.
ככל שתרצו יותר, מול קהלים מגוונים יותר, ככה תוכלו לשפר ולחדד את ההרצאה והמסרים שלכם ואת הדרך שבה אתם מעבירים אותם לקהל.
 

טוב... איך עושים את זה?

הרכבנו שאלון מרצה  אחרי חשיבה רבה, כדי להבין באיזה שלב אתם נמצאים ולדייק את הצרכים והפגישה המתאימה לכם.
​מוזמנים לכתוב לנו  ונעביר אליכם  את השאלון ונחזור אליכם בהקדם

שלח